IBU-IBU YANG UNIK DIDUNIA...
6:41 PM | Author: Hamiza

Assalamualaikum wrbth...

Kali ni nak cerita kesah yang sangat menarik..saya nak berkongsi dengan anda semua kesah ni sbb ianya sangat unik dan menarik..betapa besarnya anugerah ALLAH dan betapa hebat dn dgn izinnya jua semua ini terjadi..Jika anda seorang gadis atau wanita yg telah di temukan jodoh oleh ALLAH dgn seseorng dn selamat diijabkabulkan..saat yg paling bahagia bila kita dikurniakan seorang cahaya mata..

Inilah yang saya nak kongsi ngan anda semua..jom kita sama-sama tengok kebesaran ALLAH..Ibu-ibu yang unik di dunia..ini sebahagian jer..banyak lagi yg kita x tahu mungkin yang lebih unik drpd ini..kita tgok jer la yer....

Ibu istimewa yang boleh melahirkan bayi



Tengok bahagianya mereka


Thomas_beatie
Ibu(lelaki)pertama didunia



Dengarnya dulu dia ni seorang wanita..tp dh tukar jantina..hormon wanita masih ada dlm dirinya..tu sbb dia boleh mengandung..hebatkan..



Ibu tertua melahirkan bayi kembar



Ibu melahirkan bayi terkecil didunia



Tengok kecil dan comelnya kaki dia..



Ibu pengganti yang subur(12 bayi)



Ibu yang kerap melahirkan(13 drpd 69 kesemuanya)



Baru menjadi ibu(70 tahun)



Ibu termuda(5 tahun)



Ibu yang selamat melahirkan 8 anak sekaligus...



Subhanallah...semua ni kuasa ALLAH kan...

WASSALAM..
|
This entry was posted on 6:41 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

8 comments:

On January 2, 2010 at 9:56 PM , Ipin said...

Subhanallah maha besar Allah dengan segala ciptaanya..sungguh unik dan menarik foto-fotonya.

trims dah berkunjung ke blog perawatan ac

 
On January 2, 2010 at 11:26 PM , Hamiza said...

Alhamdulillah..kamu pun udah mau dtg blog ku..
sama2 kongsi infonya..trims ya

 
On January 3, 2010 at 12:42 AM , Hazwan Hakim said...

menarik post ni...

 
On January 3, 2010 at 12:46 AM , Hamiza said...

Thanks Hazwan sudi sggh..

 
On January 3, 2010 at 4:59 AM , haNim said...

fot0 yg menarik...

 
On January 3, 2010 at 6:01 AM , Hamiza said...

Thanks hanim..

 
On January 3, 2010 at 8:06 PM , hasan said...

salam, menarik, teruskan kajian

 
On January 3, 2010 at 10:00 PM , Hamiza said...

wkslm Hasan..thanks sudi dtg dn komen..InsyaAllah sy akan terus mencari info2 yg menarik utk bacaan kita bersama k..insyaAllah