EMAK SAPER LA NIII...
1:15 AM | Author: Hamiza

Assalamualaikum wbth..

Saya nk berkongsi ngan anda semua disini..moga jadi pengajaran buat kita dan keluarga kita..Emak saper la agaknya ni yer..semoga makcik ni cepat2 dapat hidayah dr ALLAH dn bertaubat..Perbuatan yg dr suka2 dh jadi mcm satu ketagihan pulak..



Ketagih ape agaknya makcik bertudung niii?


khusyuknya..tulis apa tu makcik..

X nk toleh kiri kanan ker..


Astaghfirullah hal aziiiiimmm....kt sini rupanya..

Dari sumber yg boleh dipercayai....

Menurut makcik yang dianggarkan berusia kira-kira 50-60 tahun ini, dia memang pelanggan tetap aktiviti ini.
Sejak bertahun-tahun lalu, dia tidak boleh meninggalkan tabiatnya ini.

"Makcik sekali beli, berapa ringgit habis?"


"Ala, takdelah banyak, kadang-kadang 10 ringgit je..."

"Apa nombor yang makcik selalu beli"
"1178" jawabnye...


Lokasi di suatu kedai judi di bandaraya
Kuala Lumpur...

Subhanallah..apa nk jadi dunia skrg ni..

Nau'zubillah..wassalam

|
This entry was posted on 1:15 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

15 comments:

On January 15, 2010 at 6:22 AM , elyana said...

ishk. haih..pe nak jadi~

 
On January 15, 2010 at 6:27 AM , Hamiza said...

Salam..hye elyana..thanks sudi sggh n komen..tu la kn..dunia akhir zaman..nau'zubillah

 
On January 15, 2010 at 7:48 AM , Che Li said...

Kesian kan!! bukan ape dah tue pun tak insaf lg...

 
On January 15, 2010 at 7:58 AM , ejaa said...

ape nk jadi?

 
On January 15, 2010 at 8:03 AM , Hamiza said...

Salam che li dn cik ejaa..thanks sudi dtg dn komen..tu la dunia skrg kn..semoga keluarga kita di lindungi dr tabiat2 buruk seperti ini..wallahualam

 
On January 15, 2010 at 8:38 AM , Anonymous said...

siapa pon mak cik ni, kita doakan dibuka pintu hati dan diberi hidayah..
semoga penghujung yang lebih baik utk makcik ni..

wassalam

nocfeds

 
On January 15, 2010 at 9:02 AM , Hamiza said...

Amiiinnn..thanks fauzi

 
On January 16, 2010 at 7:09 AM , zures said...

Alahai makcik ni...usia dah lanjut patutnya dah bertaubat...tidakkah dia tahu bahawa main nombor tu haram...semoga dia mendapat hidayah dari Allah dan sempat bertaubat sebelum menutup mata...

 
On January 16, 2010 at 8:22 AM , Hamiza said...

Salam..amiiinn..moga cepat dpt hidayah mkcik ni yer zures..sama2 kita doakan..wallahualam

 
On January 16, 2010 at 4:08 PM , ::fadxieza:: said...

apa sudah jd?

 
On January 16, 2010 at 6:44 PM , Hamiza said...

salam fad..

Dunia dh akhir zaman..camni la kalau iman x kuat..

subhanallah..

 
On January 16, 2010 at 8:02 PM , Jawa a.k.a USERMODE said...

hu hu hu ... nice picca. tahniah kat kamu sebab berjaya amik gambar makcik nih dengan jayanya. hua hua hua~!!

 
On January 16, 2010 at 8:55 PM , Hamiza said...

emmmm..thanks sudi sggh,komen n follow..rajin2 la sggh k

 
On January 17, 2010 at 9:00 PM , Amalina E Azmi said...

astaghfirullah hal azim.....mntak2 la dijauhkan dr bnda2 mcm ni..n harap2 makcik ni insaf..

 
On January 18, 2010 at 2:24 AM , Hamiza said...

Salam Amalina..thanks sudi dtg dn komen..
sama2 la kita menginsafi diri..sedihkan....