SENYUM...KERANA SENYUMAN ADALAH PENAWAR..
10:33 PM | Author: Hamiza
SAPE HEBAT.......

Man : Bapa aku hebat. Dia polis. Semua orang takut ngan dia.

Ali : Eleh, bapa aku lagi terer. Kalau dia suruh orang tunduk, mesti orang tu tunduk..

Man : Wow! Bapa kau keja apa?

Ali : Tukang gunting rambut. ...hehehe

KELAS BI ....

Ayah : Apasal B.I kamu nie asyik dapat kosong jer...! Apasal hah?

Anak : Eh, ayah! Tu bukan kosong. Tadi cikgu adik dah kasi bintang banyak kat bebudak lain. Ada dapat 5 bintang la, 4 bintang la. Bila turn adik jer, bintang dah abis. Sebab tu cikgu bagi kat adik bulan....huhuhu

SUDU Doktor......

Encik kena ambil 3 sudu ubat ni setiap hari.

Pesakit : Eh! tak boleh la doktor.

Doktor : Kenapa?

Pesakit : Rumah saya ada dua sudu jer....????????

MAYAT.....

Cikgu : Hasan,sambungkan 2 ayat ini menjadi satu. 'Ali menaiki basikal ke sekolah. Ali ternampak mayat.'

Hasan : Ali ternampak mayat menaiki basikal ke sekolah. ...huahua

TIRU....

Cikgu : Encik,anak awak didapati meniru Ali dalam exam.

Bapa : Apa bukti awak?

Cikgu : Encik tengok soalan nombor 4 nie. Siapakah menemui Pulau Pinang?Seman tulis "Saya tak tahu"dan anak encik tulis "Kalau engkautak tahu, aku lagi la tak tahu". ...hehehe

DOKTOR Suatu petang datang seorang lelaki berumur ke kelinik ENT , kerana telinganyadi masuki biji kacang hijau semasa dia membeli barang dapur di pasar.

Doktor : "Selamat petang..."

Pesakit : "Selamat petang Doktor!"

Doktor : " Ada masaalah apa .....?"

Pesakit : "Telinga saya dimasuki biji kacang hijau, Doktor..."

Doktor : "Biar saya periksa telinga anda!" setelah diperiksa... .

Doktor : " Ada2 cara untuk mengeluarkan biji tersebut..."

Pesakit : "Apa caranya doktor?"

Doktor : "Pembedahan kecil kosnya 2 ribu ringgit dan pilihan kedua pula percuma..."

Pesakit : "Mahal sangat Doktor, kalau yang percuma bagaimana?"

Doktor : "Yang percuma kena sabar..."

Pesakit : "Baik, saya sabar, dan bagaimana caranya....?"

Doktor : "Anda sirami telinga anda 2 kali sehari dan nanti jika sudah jadi tauge' anda tinggal tarik keluar."

Pesakit : "Huh....

p/s Mulakan hari dengan senyuman, kerana senyuman adalah ubat. Jangan tension2.
|
This entry was posted on 10:33 PM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

0 comments: