CARA-CARA COVER MALU.......
6:13 AM | Author: Hamiza
Subject: Cara - Cara Cover Malu..,

1. Kalo tersepak batu: Jangan terus bangun,
sebaliknyer anda baring dan terus berguling- cam pejoget rap tu
hingga jauh dari perhatian ramai...lepas tu baru bgn bila takde orang
nampak..

2. Kalo terjatuh beskal: cepat-cepat naik beskal
anda semula dan jatuhla lagi sehingga berkali-kali
supaya orang ingat anda saje-saje buat lawak...


3. Kalo terjatuh tangga: terus bersilat seolah-olah
anda dirasuk atau sedang berlawan dengan
makhluk halus...

4. Kalo terjatuh dalam longkang: pungutlah
sampah yang ada sambil marah-marah dengan
suara yang kuat, pasti orang menyangka anda
seorang yang amat prihatin terhadap kebersihan.. ..

5. Kalo jatuh ketika nak naik bas: jeritlah kuat-
kuat.."oi! apa tolak-tolak ni?" walaupun tiada orang
di blakang anda....


6. Kalo terjatuh di dpn bus stop: terus buat-buat
pengsan sehingga ada orang
membantu
anda..kalo takde..baring terus sampai malam dan
takde orang lagi kat bus stop tu...haa...ni lah
masa sesuai untuk bangun semula.....

7. Kalo jatuh tergelincir kat lantai licin: tarik la
kawan (atau sesiapa yang ada kat sebelah anda)
untuk jatuh bersama-sama supaya tak lah anda
sorang je yang dapat malu...ye tak?....
|
This entry was posted on 6:13 AM and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0 feed. You can leave a response, or trackback from your own site.

6 comments:

On August 2, 2009 at 7:07 AM , BUJANG SUSAH said...

KALAU JATUH CINTA?

 
On August 2, 2009 at 7:21 AM , Hamiza said...

JATUH CINTA.???KENA TYA HATI..Thanks sudi sggh ke blog sy yg x sepertinya..hehehe

 
On August 2, 2009 at 7:28 AM , BUJANG SUSAH said...

SALAM... BUAT PARA SAHABAT PENGUNJUNG..

http://rubbertapperz.blogspot.com/2009/08/khas-buat-para-sahabat-bloggers.html

 
On August 2, 2009 at 7:48 AM , Hamiza said...

thanks sudi jd members...
welcome to my blog...

 
On August 2, 2009 at 7:04 PM , zek said...

kalu la zek nk pengsan, tp sebelah tu da maria..
camner ?
nak buat2 tersandar kt maria ke atau pegang maria supaya jatuh sama2?

 
On August 2, 2009 at 7:42 PM , Hamiza said...

maria buat2 pengsan dulu...hahaha